Centralka telefoniczna

Liderami branży centralek telefonicznych są Slican, Panasonic i Platan, które mają duże doświadczenie w produkowaniu centralek telefonicznych oraz szeroki wybór modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagających klientów chcących posiadać taki system w swojej firmie.

Centrale telefoniczne – gdzie będą przydatne?

Centralka telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centralki telefoniczne pozwalają zaoszczędzić więcej czasu osobom dzwoniącym, uprościć funkcjonowanie instytucji oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Wszystkie centralki telefoniczne umożliwiają przełączanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnątrz przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centralki) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na odłączeniu wyjść na połączenia komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala pozwala na przyznanie każdemu abonentowi wew. numeru dozwolonego, który zezwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Posiada również możliwość zbierania danych, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu mamy możliwość sprawdzenia takich parametrów jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.