Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Skorzystaj z umiejętności profesjonalistów z agencji marketingowej Kraków

Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług, akcje reklamowe powinny stanowić ważny element kreowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa stać na stworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. marketingu, natomiast małe biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, na ogół poszukują pomocy u agencji reklamowych.

Co warto zlecić agencji marketingowej?

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami wspaniale orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (klipy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio użyte podczas tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, billboardów, folderów czy stoisk targowych. Agencja reklamowa napisze również atrakcyjne, unikatowe artykuły na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez popularne portale, takie jak Facebook, Instagram lub Twitter.

Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są głównie do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Jednak nie oznacza to, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, sympozjów bądź spotkań z klientami wymagających często drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę niezawodnej i harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie planu kursów czy też organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, należy jednakże wybierać te, które dają dostęp do szerokiego grona doświadczonych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszystkich działań reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.

Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]