Pozycjonowanie stron internetowych to różne prace, które mają na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia przychodów firmy. Drugim atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, produktu czy też usługi.
Google analizuje wszystkie witryny internetowe pod kątem prawie dwustu różnorodnych faktorów. Rezultat tej diagnozy warunkuje to, na którym miejscu strona lub jej podstrona pokaże się w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe eksperci ds. SEO uznają między innymi linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne), jakość contentu, jak również prędkość ładowania.
Wpisując w przeglądarkę Google jakieś słowo, użytkownikowi ukazuje się wykaz stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na szukane zapytanie. Które adresy pojawią się w SERP na najlepszych pozycjach? W głównej mierze te, których treść jest niepowielona z innych witryn i starannie wypełniona trafnymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, szybkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na desktop, jak i mobile), a także różnorodność linków odsyłających do naszej witryny.
Czy powinno się powierzyć pozycjonowanie i optymalizację sklepu albo strony www zewnętrznemu podmiotowi?
Google regularnie dostraja algorytm, z tej przyczyny warto zostawić pozycjonowanie sklepów oraz stron fachowcom. Słusznym wyborem jest agencja SEO, która posiada długoletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz także tworzenia stron oraz kreatywnego pisania. Pozostawiając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo zwiększą przychód firmy.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów www w Google?
Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do właścicieli stron, które służą do demonstracji i sprzedaży wyrobów czy usług firmy. Prowadząc jakikolwiek biznes niemądrze jest w XXI w. nie założyć strony firmowej albo ją uruchomić, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanne współzawodnictwo o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle badań prawie 97% klientów szuka online opinii o lokalnych markach, co wyraźnie wskazuje do jak szerokiej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony bądź sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w Google znacząco zwiększa szansę, że klient zdecyduje się na naszą ofertę.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]