Dalsze informacje o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO.
Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć dobrą firmę SEO? Polecamy kierować się sugestiami profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Google radzi, jak znaleźć rzetelną firmę SEO
Nie można negować, iż cała branża SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita w zasadzie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności innych opcji, jak przykładowo Yandex, Rambler lub Baidu, w dalszym ciągu liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, przeważnie jest to nieosiągalne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i przyszykowało krótki instruktaż, jak rozpoznać solidną firmę SEO.
Najistotniejsze cechy dobrej agencji SEO
Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe,
- zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych działań, przykładowo poprzez cykliczne raportowanie i stały dostęp do statystyk strony,
- umiejętność oceny budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję.
Pracownica firmy Google wskazuje również, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, często dającym namacalne rezultaty zwykle po paru miesiącach pracy.