Masz firmę i chcesz poszerzyć jej działalność o sklep online? Jeśli masz już stronę na WordPressie, ale także jeśli nie dysponujesz w ogóle stroną www…
Pomimo, że Małopolska to jedno z mniejszych województw w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych regionów kraju, jak i zza granicy.…
WordPress okazał się w mijających latach tak popularnym systemem zarządzania treścią, że liczbę stron i sklepów internetowych tworzonych z jego wykorzystaniem liczy się w tym…
By odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.…
Sieć to miejsce, gdzie nadzwyczaj szybko można wyszperać informacje o dowolnej sferze życia. Internauci mają zwłaszcza słabość do pytania w wyszukiwarki Google o kwestie zdrowotne,…
Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks…
Samo stworzenie strony internetowej nie gwarantuje nam, że pojawi się ona w wynikach wyszukiwania. Aby tak się stało, należy dodać ją do indeksu Google. Jak…
Pojęcie audytu – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – to ewaluacja przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem różnych czynników, między innymi organizacyjnych…
Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla…