Mało klientów? Pomoże agencja SEO

Odwiedź seo4.net. Skorzystaj z usług fachowców z firm SEO.

Firmy lub właściciele portali internetowych, którzy marzą o tym, by pojawiać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to próbowanie starań samemu. Nie posiadając kwalifikacji w obszarze SEO i nie śledząc systematycznie informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować właściwie i – najważniejsze – efektywnie. Kolejna droga to stworzenie etatu dla specjalisty ds. SEO, jednak nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzeci sposób to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet skierowany na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w pracują tam też eksperci od projektowania graficznego, kampanii Google Ads, programowania oraz copywritingu, którzy służą merytorycznym wsparciem w tych kwestiach.

Agencja SEO – przejrzystość jej działań to ważny aspekt

Agencji SEO w Polsce jest wiele. Co wziąć pod uwagę podczas wyboru podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Warto postawić na markę, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, ale również tych marketingowych oraz kreatywnych, co roku rośnie, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Wybierając agencję, która funkcjonuje od mniej więcej dekady, można mieć pewność, iż dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może bez przeszkód pochwalić się szerokim portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO zazwyczaj dodawany jest dział z prezentacją tzw. „kejsów”. Zanim zatwierdzi się umowę warto przeanalizować opisy takich przypadków, żeby przekonać się, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, jak również to dla jakich branż pracowała oraz z jakimi problemami się mierzyła. Godna zaufania agencja SEO to taka, która pracuje przejrzyście: informuje o harmonogramie zadań na zbliżające się tygodnie, jak również przesyła raporty z przeprowadzonych działań i ich następstwa.

Następna niebagatelna kwestia to spersonalizowana oferta i dopasowanie strategii prac do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w ciągu kwadransa, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel dobrej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, by poprosić o dodatkowe dane o firmie, niezbędne do przygotowania dla niej pełnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszukać na własną rękę online, jak np. informacja o prowadzonych przedtem działaniach SEO i o kluczowych dla klienta usługach bądź produktach, które potrzebuje wypromować.

Opłata za efekty – czy to korzystna forma rozliczeń z firmą SEO?

Przezornie należy potraktować agencje SEO, które oferują umowę z opłatą za uzyskany wynik. W takim systemie rozliczenie odbywa się wówczas, kiedy frazy kluczowe uzyskają uzgodnione w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top3). To nadal często proponowany rodzaj rozliczeń, jednakże niesie ze sobą spore zagrożenie – można wszak uzyskać natychmiastowy efekt łamiąc standardy ustalone przez Google. Systematycznie modyfikowany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, stąd dobra agencja SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych efektów. Jeśli idzie o cenę za usługi firmy SEO, to rzadko bywa ona stała – tradycyjnie w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy nieodzowne są wyższe nakłady finansowe, żeby wykonać drobiazgowy audyt SEO, a potem wprowadzać w życie wszystkie wynikłe z niego sugestie. W późniejszym okresie współpracy, gdy witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty prac są o wiele niższe.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]