Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie…
Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej…
By odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.…
Spacery wirtualne, które pojawiły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, zyskują coraz bardziej na popularności, co powoduje, że znajdują zastosowanie w biznesie. Pozwalają…
Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks…
Promocja firmy w Mapach Google to w dzisiejszych czasach jeden z głównych punktów promocji marki w sieci. Z jej pomocą jesteśmy widoczni dla internautów wyszukujących…
Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla…
Wygoda witryn www bierze się w szczególności z ich wzornictwa. Tworząc witryny www należy nie tylko pamiętać o walorach wizualnych, ale także doświadczeniu klientów –…
Spoty reklamowe to zazwyczaj 30-sekundowe produkcje filmowe, których kluczową funkcją jest promocja produktów lub usług danej firmy. Mogą być prezentowane w standardowych mediach (telewizja lokalna…
Spacery wirtualne po firmach cieszą się w ostatnich latach popularnością, a mnóstwo osób coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi i umieszczenie spaceru na wizytówkach Google.…