Praktyczne szkolenie z RODO w e-commerce

Rok 2018 odszedł do historii między innymi przez wejście w życie RODO. Ten dokument unijny dotyczący ochrony danych osobowych okazał się powodem dużego bałaganu w wielu sektorach. Jej skutki odczuły zarówno instytucje publiczne (urzędy, gabinety medyczne oraz przedszkola), jak i przedsiębiorstwa z sektora prywatnego. Mowa tu przede wszystkim o sklepach internetowych i podmiotach wykonujących dla nich różnorodne usługi. By ustrzec się kłopotów związanych ze złym zarządzaniem danymi, ich pracownicy powinni przejść szkolenie RODO.

Szkolenie RODO w sklepach internetowych – dlaczego to się opłaca?

Szkolenia RODO to jeden z najlepszych sposobów na to, żeby zagwarantować sobie, że dane osobowe kupujących w Twoim sklepie będą poprawnie chronione, a Ty nie ryzykujesz otrzymania grzywien wymienionych w unijnym dokumencie. Dogłębne szkolenie z RODO w e-commerce umożliwi nam dopasowanie funkcjonowania sklepu online do obowiązujących regulacji. W ciągu kursu partycypanci dowiadują się również, jak rozwiązywać najczęstsze kłopotliwe zagadnienia, na które w swojej pracy natrafiają administratorzy danych osobowych, czyli ADO.

Jak przebiega szkolenie RODO w e-commerce?

Szkolenia RODO nie pochłaniają wielu dni – najczęściej wyczerpującą wiedzę udaje się przekazać w jeden dzień. Ich uczestnicy nie muszą mieć szerokiego doświadczenia – elementarna wiedza z obszaru ochrony danych osobowych wystarczy. Kurs jest rozdzielony na kilka bloków, w ramach których prowadzone są prezentacje multimedialne, wykłady ekspertów oraz omówienia case studies. W czasie szkoleń RODO w e-commerce znajdzie się również czas na dysputy, podczas których szkoleniowcy odpowiadają na zapytania uczestników, rozstrzygają ich wątpliwości i tym sposobem pomagają im przyswoić niezbędną wiedzę.